Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 13, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Cafe News wybrało Double Brand

Agencja Double Brand wygrała przetarg na restylizację logotypu, przygotowanie key visual oraz opracowanie strategii promocji i komunikacji Cafe News - pierwszego w Polsce agregatora aktualności.

Do zadań agencji Double Brand należy zmodyfikowanie logotypu Cafe News, opracowanie nowego key visual (głównego motywu), który zagości na odpowiednio dobranych, zróżnicowanych nośnikach i w materiałach POS oraz przygotowanie projektu graficznego strony Cafe News. Double Brand stworzy także projekty stron nowych produktów, które będą wprowadzane przez Cafe News w najbliższym czasie. Agencja Double Brand będzie również odpowiedzialna za przygotowanie kampanii reklamowej Cafe News z wykorzystaniem różnych nośników reklamowych (bannery, billboardy, reklama prasowa, mailing, materiały POS).

(KRP, 13.06.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.