Nowe produkty Kamis Fit Up reklamowane w prasie, na outdoorze i w Internecie
13.06.2007, 08:07
Do końca lipca potrwa przygotowana przez Testardo Red Cell kampania sosów i chipsów owocowych marki Kamis Fit Up (Kamis Przyprawy SA).
Celem działań reklamowych jest poinformowanie o nowych produktach Kamis Fit Up – sosach do sałatek i chipsach owocowo-warzywnych. Grupą docelową są aktywne zawodowo kobiety w wieku 20–39 lat, z dużych miast, z wykształceniem średnim i wyższym. Kampania pod hasłem ”Naturalnie lekkie!” przebiega w prasie (pisma dla kobiet, tygodniki opinii), na outdoorze i w Internecie. Advertoriale dopasowano do grup docelowych poszczególnych tytułów, np. w pismach parentingowych w reklamie pojawia się kobieta w ciąży. Kamis Fit Up jest sponsorem dodatków poświęconych dietetyce, np. do ”Claudii” dołączony zostanie dodatek „Diety”, a do „Vity” – „Fitness”. Media zaplanował i kupił MediaCom Warszawa, a projekty opakowań produktów przygotowała agencja Dragon Rouge.(MAZ, 13.06.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










