Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 13, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Trzy złota dla Polaków w Art Directors Club of Europe

Dwa złota i tytuł Young Creatives dla Arc Warszawa (Leo Burnett Group) oraz złoto dla Saatchi & Saatchi przyznało jury 16. edycji konkursu Europejskiego Klubu Dyrektorów Kreatywnych ADCE (Art Directors Club of Europe).

Arc zdobyła złoto za kampanię społeczną ”AIDS – Search engine protection” w kategorii reklama online. Kolejne złoto i tytuł Young Creatives za projekt ”No Administrator” zdobył zespół kreatywny Arc: Rafał Górski, Adam Smereczyński i Konrad Grzegorzewski. Natomiast kampania zamków do drzwi Keso ”Drzwi” polskiego oddziału agencji Saatchi & Saatchi została uznana za najlepszą kampanię reklamową w Europie w kategorii newspaper advertising. ADCE zrzesza organizacje reklamowe z całej Europy. W konkursie, który zakończył się w miniony weekend w Barcelonie, prace oceniało 50 jurorów pod przewodnictwem prezesa ADCE Johannesa Nerwkla.

(MŁ, 13.06.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.