Trzy złota dla Polaków w Art Directors Club of Europe
13.06.2007, 08:07
Dwa złota i tytuł Young Creatives dla Arc Warszawa (Leo Burnett Group) oraz złoto dla Saatchi & Saatchi przyznało jury 16. edycji konkursu Europejskiego Klubu Dyrektorów Kreatywnych ADCE (Art Directors Club of Europe).
Arc zdobyła złoto za kampanię społeczną ”AIDS – Search engine protection” w kategorii reklama online. Kolejne złoto i tytuł Young Creatives za projekt ”No Administrator” zdobył zespół kreatywny Arc: Rafał Górski, Adam Smereczyński i Konrad Grzegorzewski. Natomiast kampania zamków do drzwi Keso ”Drzwi” polskiego oddziału agencji Saatchi & Saatchi została uznana za najlepszą kampanię reklamową w Europie w kategorii newspaper advertising. ADCE zrzesza organizacje reklamowe z całej Europy. W konkursie, który zakończył się w miniony weekend w Barcelonie, prace oceniało 50 jurorów pod przewodnictwem prezesa ADCE Johannesa Nerwkla.(MŁ, 13.06.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










