Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 13, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

”Małe zakupy, wielkie pomaganie!” Polskiej Akcji Humanitarnej

Rozpoczęła się akcja wspierająca program ”Pajacyk” Polskiej Akcji Humanitarnej „Małe zakupy, wielkie pomaganie!”.

Akcja prowadzona jest na stacjach BP Poland w całym kraju. Każdy, kto kupi produkt oznaczony jej logo: sercem lub słońcem, dofinansuje program dożywienia ubogich dzieci. Parterami projektu są m.in. BP Poland, Unilever Polska, Nestlé, Cadbury Wedel, Maspex Wadowice i Polska Telefonia Cyfrowa. Akcję, która potrwa do 17 lipca, opracowała i przygotowała poznańska agencja reklamowa GPD Advertising.

(DOK, 13.06.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.