Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 13, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

”Drogi zaufania” - kampania Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad

1 lipca rozpocznie się pierwsza kampania edukacyjna Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad. Jej działania marketingowe wesprze agencja reklamowa dsk, która pokonała w przetargu Be Happy, Graffiti oraz Biuro Promocji i Mediów Filmar.

Akcja będzie realizowana do końca sierpnia pod hasłem ”Drogi zaufania – bezpieczna ósemka, osiem osiemdziesiąt osiem”. Obejmie nośniki reklamy zewnętrznej w całej Polsce oraz lokalne i ogólnopolskie media - prasę, radio, telewizję i Internet. Wsparciem dla kampanii ma być reklama kinowa, a także działania BTL na stacjach benzynowych i w zajazdach wzdłuż drogi krajowej nr 8. Celem kampanii jest poinformowanie o zmianach w organizacji ruchu oraz zmniejszenie liczby wypadków śmiertelnych na najdłuższej i najniebezpieczniejszej drodze w kraju. W kolejnych miesiącach działania marketingowe mają objąć osiem innych dróg krajowych, a do 2009 roku - pozostałych 88.

(DOK, 13.06.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.