”Drogi zaufania” - kampania Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad
1 lipca rozpocznie się pierwsza kampania edukacyjna Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad. Jej działania marketingowe wesprze agencja reklamowa dsk, która pokonała w przetargu Be Happy, Graffiti oraz Biuro Promocji i Mediów Filmar.
Akcja będzie realizowana do końca sierpnia pod hasłem ”Drogi zaufania – bezpieczna ósemka, osiem osiemdziesiąt osiem”. Obejmie nośniki reklamy zewnętrznej w całej Polsce oraz lokalne i ogólnopolskie media - prasę, radio, telewizję i Internet. Wsparciem dla kampanii ma być reklama kinowa, a także działania BTL na stacjach benzynowych i w zajazdach wzdłuż drogi krajowej nr 8. Celem kampanii jest poinformowanie o zmianach w organizacji ruchu oraz zmniejszenie liczby wypadków śmiertelnych na najdłuższej i najniebezpieczniejszej drodze w kraju. W kolejnych miesiącach działania marketingowe mają objąć osiem innych dróg krajowych, a do 2009 roku - pozostałych 88.(DOK, 13.06.2007)










