Na rynku seria produktów z logo ”Machiny”
13.06.2007, 08:06
Puszki Pepsi i Pepsi Max, dżinsy Diverse, papierosy Gauloise i smycze ”I love Machina by Sony Ericsson” pojawiły się w sprzedaży w limitowanej serii z logo miesięcznika ”Machina” (Platforma Mediowa Point Group SA – PMPG). Wkrótce na rynek trafią bluzy i koszule męskie marki Diverse.
Produkty z logo wyprodukowano z okazji pierwszych urodzin pisma – powrotu tytułu na rynek po kilkuletniej nieobecności. W przypadku Pepsi jest to pierwsza w historii firmy limitowana edycja puszek z wykorzystaniem innej marki. Puszki zaprojektowano w stylistyce inspirowanej motywami łowickimi. Autorem jest Studio Point Group należące do PMPG. Wydawca pisma zorganizował konkurs. Każdy, kto kupi napój z limitowanej serii, wysyłając SMS o treści ”Pepsi”, otrzyma kod uprawniający do odbioru nagrody. Pod adresem Urodzinymachiny.pl można znaleźć szczegółowe informacje dotyczące konkursu.(AW, 13.06.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










