Dział: PRASA

Dodano: Czerwiec 13, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

”Przyjaciółka” z nowymi działami promowana do końca miesiąca

Do końca czerwca potrwa kampania relaunchowa tygodnika ”Przyjaciółka” (Edipresse Polska SA). Zmieniony numer ukazał się wczoraj w niższej cenie (99 gr, bez gadżetu).

Kampania obejmuje głównie telewizję – 30-sekundowe spoty emitowane są m.in. na antenie TVP 1, TVP 2 i Polsatu. Reklamy pojawiły się w prasie (m.in. ”Super Express”). Kampania ma charakter sprzedażowo-wizerunkowy, a jej twarzą jest aktorka Katarzyna Skrzynecka. Film reklamowy podzielono na dwie części. Przez 20 sekund obserwujemy Skrzynecką, która po wypiciu porannej kawy czyta ”Przyjaciółkę” i opowiada o zmianach w piśmie, wskazując, które rubryki lubi najbardziej. Ostatnie 10 sekund spotu informuje m.in. o promocyjnej cenie pierwszego po relaunchu numeru tygodnika oraz o dołączonych doń dodatkach. Za kreację spotu odpowiada dział marketingu wydawnictwa oraz Marcin Fedisz, dyrektor public relations w wydawnictwie. Media zakupił dom mediowy Optimedia Poland (ZenithOptimedia Group). – Kampania skierowana jest do kobiet w wieku 25-54 lat. Kupowaliśmy media tak, by komunikat o zmianach dotarł do 90 procent osób z tej grupy – mówi Małgorzata Franke, dyrektor wydawnicza ”Przyjaciółki” i ”Vity” w Edipresse Polska. Nie ujawnia budżetu kampanii, ale zapewnia, że będzie ona intensywniejsza niż dotąd. Zmiany w tygodniku, przygotowywane od pewnego czasu, zbiegły się z tym, co dzieje się właśnie w segmencie tygodników poradnikowych. Przypomnijmy, że na początku stycznia br. relaunch przeprowadzono w ”Tinie” (Wydawnictwo Bauer), a w marcu do kiosków trafiło odświeżone ”Naj” (G+J Polska). Odświeżona ”Przyjaciółka” zwiększyła objętość o osiem stron – do 64. Pojawiła się np. rubryka listów czytelników, odpowiedzi na ich pytania oraz porady – napisz do Uli. Każdy dział zyskał kolumnę z poradami jego szefa, a zdrowie - rozkładówkę z poradami ekspertów i lekarzy. Zmienił się m.in. sposób prezentowania programu telewizyjnego – teraz jest to ”Kobiecy przewodnik TV”, który poleca pozycje warte obejrzenia. Wprowadzono więcej krótkich form. Szata graficzna pisma zyskała pastelową kolorystykę. Autorką makiety jest Bożena Kalinowska. Bez dodatku ”Przyjaciółka” kosztuje 99 gr. Dostępna jest też wersja z filmem na DVD ”Ja wam pokażę!” (10,90 zł) lub bajką ”George Niewielki” (7,99 zł). Nakład całego wydania to ponad 600 tys. egz. Następne wydania tygodnika bez gadżetu będą kosztować, tak jak dotąd, 1,50 zł. Średnia sprzedaż ogółem ”Przyjaciółki” w pierwszym kwartale tego roku wyniosła 345 061 egz. (dane ZKDP).

(AW, 13.06.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.