Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 12, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

MindShare wymyślił dla BP Polska reklamę na szlabanach parkingowych

Dom mediowy MindShare Polska przygotował dla BP Polska kampanię paliwa BP Ultimate. Zaplanował jego reklamę na szlabanach umiejscowionych na 200 parkingach w kilkunastu największych miastach Polski.

Jest to autorski pomysł MindShare, włącznie z projektem nośnika i realizacją. Reklamę zaplanowano na szlabanach parkingowych przy wjazdach do wybranych centrów biznesowych, administracyjnych i komunikacyjnych. Wjazdy i wyjazdy obrandowano banerami kampanii promocyjnej BP Ultimate (promocja związana z Rajdowymi Mistrzostwami Świata – WRC). Kampania potrwa do końca czerwca. Akcja na szlabanach uzupełniła inne kanały komunikacji: Internet, radio i reklamę w telewizyjnych kanałach tematycznych.

(MŁ, 12.06.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.