TOPtrendy oglądało średnio 2,23 mln widzów, Polsat zarobił prawie 8 mln zł
Festiwal Telewizji Polsat TOPtrendy oglądało średnio w ciągu trzech dni 2,23 mln widzów. Wpływy reklamowe ze spotów emitowanych wokół festiwalu wyniosły 7,9 mln zł.
Największą widownię przyciągnął pierwszy wieczór festiwalu (piątek) – 2,57 mln widzów (udział w rynku wyniósł 24,4 proc.). Drugi dzień oglądało 1,95 mln osób (16,92 proc.), a trzeci - 2,1 mln (20,6 proc.). Festiwal cieszył się popularnością szczególnie wśród kobiet, które stanowiły 62,75 proc. całej widowni. Widzowie zgromadzeni przed telewizorami mieli przeważnie 35-59 lat. W czasie trwania festiwalowych transmisji jedynie TVP 1 miała większą oglądalność. Średnia oglądalność Jedynki wyniosła 2,86 mln (udział 26,31 proc.), co było zasługą serialu ”Ranczo” nadawanego w niedzielę. Średnia oglądalność TVP 2 wyniosła 1,95 mln widzów, TVN-u – 1,63 mln widzów. Wpływy z reklam i plansz sponsorskich wokół festiwalu wyniosły 7,9 mln zł. Główni reklamodawcy to Veroni Mineral – 341,9 tys. zł, Plus GSM – 340,2 tys. zł i Play – 248,5 tys. zł. Dane: AGB Nielsen Media Research.(KRZ, 12.06.2007)










