W kwietniu spadła sprzedaż dzienników regionalnych
12.06.2007, 08:14
Z pierwszej dziesiątki dzienników regionalnych pod względem sprzedaży tylko tytuły, które połączono w 2006 roku, zanotowały w kwietniu br. wzrost. Pozostałym dziennikom sprzedaż spadła.
Pierwsze miejsce zajmuje ”Dziennik Zachodni” ze średnią sprzedażą ogółem w kwietniu br. 91 574 egz., (spadek o 7,53 proc. w porównaniu z tym samym okresem ub.r.) Druga jest ”Gazeta Pomorska” – 87 558 egz. (spadek o 3,13 proc.), a trzeci ”Głos Wielkopolski” – 53 643 egz. (wzrost o 63,81 proc., ale na ten wynik miało wpływ połączenie tytułu z ”Gazetą Poznańską” w grudniu ub.r.). Kolejne miejsca zajęły: ”Express Ilustrowany” – 53 304 egz. (spadek o 4,09 proc.), ”Dziennik Bałtycki” – 51 803 egz. (spadek o 13,2 proc.), ”Dziennik Łódzki” – 50 403 egz. (spadek o 2,42 proc.), ”Dziennik Polski” – 49 082 egz. (spadek o 8,77 proc.), ”Gazeta Lubuska” – 47 946 egz. (spadek o 5,42 proc.), ”Echo Dnia” – 42 688 egz. (wzrost o 7,72 proc. - tytuł został połączony w czerwcu ub.r. z kieleckim dziennikiem ”Słowo”). ”Głos – Dziennik Pomorza” miał średnią sprzedaż ogółem w kwietniu br. 43 451 egz. (tytuł ukazuje się od stycznia br., po połączeniu trzech pomorskich dzienników: ”Głosu Koszalińskiego/Głosu Słupskiego”, ”Głosu Pomorza” i ”Głosu Szczecińskiego”).(SK, 12.06.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










