Carlsberg Polska promowany przez Festiwal Piasta
11.06.2007, 08:12
Do 1 września Carlsberg Polska będzie promował markę Piast poprzez cykl imprez Festiwal Piasta.
Gośćmi tegorocznej, piątej już edycji festiwalu będą: Urszula, Stachursky, Patrycja Markowska, Ich Troje, Piasek, grupa Brainstorm. Występom gwiazd towarzyszyć mają zawody sprawnościowe, w tym m.in. przeciąganie liny i skoki na trampolinach. Festiwal ma wsparcie w mediach. Pod hasłem ”Full muzyki na Festiwalu Piasta” od lipca reklamy ukazywać się będą w radiu (Radio Eska, Muzyczne Radio Jelenia Góra), prasie (”Słowo Polskie Gazeta Wrocławska”), na nośnikach reklamy zewnętrznej oraz w Internecie (Piwopiast.pl). Informacja o festiwalu znajdzie się też na promocyjnych opakowaniach piwa Piast Wrocławski i Piast Mocny. Kreację przygotowała agencja reklamowa Red 8 Communications Group, stronę WWW – agencja Byss.pl. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Media Direction OMD. Imprezy festiwalowe organizuje World Media.(DOK, 11.06.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










