Double Brand dla Polmosu
Agencja Double Brand przygotowała dla Polmosu Lublin kolejną akcję wizerunkową Wódki Żołądkowej Gorzkiej - specjalną edycję kart do gry, której motywem przewodnim są popularne w latach 50. pin-up girls.
Karty z pin-up girls to następny projekt realizowany w ostatnim czasie przez Agencję Double Brand. Po kampanii promocyjnej towarzyszącej WZG Special Edition opartej na ikonach lat 50., w której przypomniano takie sztandarowe produkty czasów PRL-u, jak radio Szarotka czy motor Osa, Polmos Lublin postanowił przypomnieć inny symbol lat 50. Rysunki, które zostały wykorzystane w projekcie przez agencję Double Brand, przedstawiają ideały kobiecości z lat 50. Pin-up girl to atrakcyjna i jednocześnie zalotna dziewczyna, która w tamtych czasach pojawiała się na zdjęciach w prasie i na plakatach. Dzięki nim na stałe weszły do mody pewne tendencje powracające dzisiaj. Talia składa się z 24 różnych scenek i jest dołączona do limitowanej serii butelek Wódki Żołądkowej Gorzkiej. Autorem oryginalnych rysunków jest Donald "Rusty" Rust, jeden z głównych artystów amerykańskich tworzących od lat 50.(KRP, 06.06.2007)










