Wpływy Polsatu z "Jak oni śpiewają" wyniosły 32,5 mln zł
05.06.2007, 08:25
32,5 mln zł wyniosły wpływy Polsatu z reklam i plansz sponsorskich przy emisji show "Jak oni śpiewają" (dane cennikowe netto, bez rabatów).
To więcej niż wyniosły reklamowe wpływy piątej edycji ”Tańca z gwiazdami” emitowanej w TVN-ie wiosną – 24 mln zł (przy średniej widowni 4,9 mln osób). ”Jak oni śpiewają” przyciągał co sobotę średnio 4,5 mln widzów (12,53 proc. oglądalności). Największą widownię miał pierwszy odcinek (5,7 mln osób). Finał w ubiegłą sobotę obejrzało zaś 5 mln widzów. W okresie nadawania show (3 marca – 2 czerwca) Polsat ze średnim udziałem 31,19 proc. był liderem rynku w sobotnim paśmie wieczornym (20-22). TVP 1 osiągała wtedy 24,67 proc. udziału w rynku, TVN - 17,10 proc., a TVP 2 - 11,84 proc. ”Jak oni śpiewają” przyciągnęło przed telewizory głównie kobiety (61,7 proc. widowni). Przeważały osoby w wieku 30-34 lat i powyżej 40. roku życia (łącznie 69,70 proc.). Największymi reklamodawcami programu były: Nivea, która wydała 1,3 mln zł, Plus GSM – 978 tys. zł, Era GSM – 568 tys. zł, Rexona – 503 tys. zł i Radio Zet – 486 tys. zł. Dane: AGB Nielsen Media Research.(RUT, 05.06.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










