Coca-Cola umożliwia przygotowanie własnej wersji nowego spotu Sprite
Wczoraj Coca-Cola Poland Services, w ramach kampanii "Pragnienie nie ma szans", pokazała nowy spot marki Sprite.
Tym razem bohaterowie, znani z poprzednich odsłon kampanii, grają w pięści w szpitalu. Spot do 2 września będzie emitowany w stacjach: TVN, Polsat, TVN Siedem, MTV oraz Viva Polska. Uzupełnieniem części telewizyjnej jest aplikacja Video Mixer, którą zamieszczono na stronie sprite.pl. Dzięki niej internauci mogą stworzyć własną wersję reklamy. Za kreację spotu telewizyjnego odpowiedzialna jest Gruppa66 Ogilvy, natomiast planowaniem mediów zajął się Starcom i jego struktura planowania mediów interaktywnych Starcom Next. Wprowadzenie nowego narzędzia Video Mixer zostanie wsparte intensywną kampanią reklamową na internetowych serwisach młodzieżowych. Projekt Video Mixera oraz kampanii online został opracowany przez Ogilvy Interactive.(MŁ, 05.06.2007)










