Testardo i MediaVest przygotowały kampanię Tiger Energy Drink
Agencja Testardo Red Cell i dom mediowy MediaVest realizują dla Gellwe kampanię reklamową napoju energetycznego Tiger.
Testardo przygotowała dwa wizerunkowe spoty, zatytułowane ”Office” i ”Road”. Bohaterami są przedstawiciele grupy docelowej produktu – w filmie ”Office” jest to znużony pracownik na zebraniu firmowym, a w filmie ”Road” kierowca zmęczony nocną jazdą samochodem. Autorami koncepcji reklamy jest zespół agencji reklamowej Testardo Red Cell – Maciej Orłowski (dyrektor artystyczny), Paweł Niezgoda (dyrektor kreatywny) oraz Michał Tyburcy (account manager). Kampania potrwa do początku lipca, choć Gellwe nie wyklucza jej przedłużenia. 30- i 15-sekundowe spoty są emitowane w telewizji (TVP 1, TVP 2, Polsat, TV 4, Polsat Sport, TVN, TVN Siedem, TVN Turbo). Spot został zrealizowany przy współpracy domu produkcyjnego Tandem Taren-To.(MŁ, 05.06.2007)










