Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 05, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Testardo i MediaVest przygotowały kampanię Tiger Energy Drink

Agencja Testardo Red Cell i dom mediowy MediaVest realizują dla Gellwe kampanię reklamową napoju energetycznego Tiger.

Testardo przygotowała dwa wizerunkowe spoty, zatytułowane ”Office” i ”Road”. Bohaterami są przedstawiciele grupy docelowej produktu – w filmie ”Office” jest to znużony pracownik na zebraniu firmowym, a w filmie ”Road” kierowca zmęczony nocną jazdą samochodem. Autorami koncepcji reklamy jest zespół agencji reklamowej Testardo Red Cell – Maciej Orłowski (dyrektor artystyczny), Paweł Niezgoda (dyrektor kreatywny) oraz Michał Tyburcy (account manager). Kampania potrwa do początku lipca, choć Gellwe nie wyklucza jej przedłużenia. 30- i 15-sekundowe spoty są emitowane w telewizji (TVP 1, TVP 2, Polsat, TV 4, Polsat Sport, TVN, TVN Siedem, TVN Turbo). Spot został zrealizowany przy współpracy domu produkcyjnego Tandem Taren-To.

(MŁ, 05.06.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.