BrandConnection promuje Olympus Mju 770 SW na basenie i w kinie
04.06.2007, 08:38
Dom mediowy BrandConnection przygotował dla Olympus Polska akcje ambientowe promujące aparat fotograficzny Mju 770 SW na basenach i w Multikinie.
Celem działań jest zaprezentowanie Olympusa Mju 770 SW jako aparatu, którym można robić zdjęcia pod wodą, odpornego na mróz, wstrząsy i zgniecenia. Działania na basenach (jeszcze przez dwa tygodnie) są prowadzone w Warszawie, Poznaniu, Bydgoszczy, Łodzi, Krakowie, Gdyni, Dąbrowie Górniczej i we Wrocławiu. Możliwość robienia podwodnych zdjęć Mju 770 SW odwiedzającym pływalnie demonstrują hostessy w strojach z logo Olympusa. Robione przez nie zdjęcia można bezpłatnie pobrać ze strony internetowej. Ponadto reklamy Olympusa umieszczono pod prysznicami na basenach. W piątek akcja ruszyła też w sieci Multikino przy weekendowych projekcjach filmu ”Piraci z Karaibów: Na końcu świata” (potrwa cztery tygodnie). W kinach ustawiono nadajniki w formie aparatu Olympusa. Hostessy zapraszają widzów do bezpłatnego pobrania tapet na swoje komórki z tego nadajnika za pomocą technologii Bluetooth. Równolegle trwa zaplanowana przez BrandConnection kampania w tygodnikach i magazynach. Markę Olympus promują również billboardy sponsorskie przy programie ”Szymon Majewski Show” w TVN-ie i w Multikinie przy na projekcjach filmu ”Piraci z Karaibów: Na krańcu świata”. Autorką reklam jest Awangarda Grupa Kreatywna. Przy działaniach ambientowych Brand Connection współpracował z Glob Media.(MŁ, 04.06.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










