PZL stworzyła nową reklamę marki Dog in the Fog
04.06.2007, 08:35
Dzisiaj rozpoczyna się telewizyjna i internetowa kampania piwa Dog in the Fog (Kompania Piwowarska).
30-sekundowy spot ”Krzesło” przygotowała agencja PZL. Przedstawiono w nim, z przymrużeniem oka, egzekucję na krześle elektrycznym. Policjanci opowiadają skazanemu kawały. Taką historię można pokazać dzięki zmianie hasła reklamowego marki: ”Nie bierzmy życia zbyt poważnie” zmieniono na ”Nie odbierajmy życia zbyt poważnie”. – Cudowny przypadek sprawił, że wpadliśmy na pomysł przekręcenia jednego słowa w haśle. Dzięki temu pomysł na spot pojawił się sam. Napisałem reklamę w 15 minut. Powstał scenariusz na film o zabijaniu na wesoło, do tego dołączyliśmy hasło, które wskazywało na dwuznaczność sytuacji – mówi Cezary Filew z agencji PZL. Media zaplanował i kupił Stracom, a działania PR prowadzi agencja Euro RSCG Sensors. Pod koniec kwietnia Kompania Piwowarska odświeżyła markę piwa Dog in the Fog. Zmieniła jego smak, kolor i zwiększyła jego moc. Repozycjonowano też grupę docelową, którą dotychczas tworzyli w równym stopniu mężczyźni i kobiety. Obecnie jest to marka głównie dla mężczyzn.(MAZ, 04.06.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










