Niższe ceny modułów w wydaniu sieciowym ”Echa Miasta”
04.06.2007, 08:33
”Echo Miasta” (Media4mat) obniżyło ceny modułów reklamowych w wydaniu sieciowym, czyli wspólnym dla wszystkich siedmiu wydań gazety.
Zmianie ulegają ceny modułów na wszystkich stronach redakcyjnych. W porównaniu z poprzednim cennikiem reklama na stronach trzeciej, piątej i ostatniej będzie tańsza o 25 proc. Przykładowo moduł na ostatniej stronie kosztował dotychczas 1400 zł w poniedziałek i 2100 zł w czwartek, a po obniżce odpowiednio – 1050 zł i 1575 zł (w obu przypadkach należy doliczyć 22 proc. VAT-u). ”Echo Miasta” to gazeta bezpłatna, ukazuje się w poniedziałki i czwartki. Ma wydania: warszawskie, katowickie, krakowskie, wrocławskie, poznańskie, trójmiejskie i łódzkie.(SK, 04.06.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










