Dział: PRASA

Dodano: Czerwiec 04, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Niższe ceny modułów w wydaniu sieciowym ”Echa Miasta”

”Echo Miasta” (Media4mat) obniżyło ceny modułów reklamowych w wydaniu sieciowym, czyli wspólnym dla wszystkich siedmiu wydań gazety.

Zmianie ulegają ceny modułów na wszystkich stronach redakcyjnych. W porównaniu z poprzednim cennikiem reklama na stronach trzeciej, piątej i ostatniej będzie tańsza o 25 proc. Przykładowo moduł na ostatniej stronie kosztował dotychczas 1400 zł w poniedziałek i 2100 zł w czwartek, a po obniżce odpowiednio – 1050 zł i 1575 zł (w obu przypadkach należy doliczyć 22 proc. VAT-u). ”Echo Miasta” to gazeta bezpłatna, ukazuje się w poniedziałki i czwartki. Ma wydania: warszawskie, katowickie, krakowskie, wrocławskie, poznańskie, trójmiejskie i łódzkie.

(SK, 04.06.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.