TVN pierwszy w rankingu marek o najlepszej reputacji miesięcznika ”Forbes”
01.06.2007, 08:21
W najnowszym numerze miesięcznika ”Forbes” (Axel Springer Polska) w rankingu reputacji marek konsumenckich Premium Brand pierwsze miejsce zajęła telewizja TVN.
Ranking opublikowano przy raporcie ”Marki w Polsce 2007”. Za TVN-em w pierwszej piętnastce klasyfikacji generalnej uplasowały się: E.Wedel, Nivea, Sony, Danone, Panasonic, Żywiec, Nokia, Polsat, Volkswagen, Winiary, Radio Zet, Tyskie Gronie, Zelmer i Dove Kosmetyki. W klasyfikacji marek medialnych w pierwszej dziesiątce znalazły się kolejno: TVN, Polsat, Radio Zet, RMF FM, TVP, Discovery Channel, ”Rzeczpospolita”, ”Newsweek”, ”Gazeta Wyborcza” i Pkt.pl.(SK, 01.06.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










