Dział: TELEWIZJA

Dodano: Czerwiec 01, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVN pierwszy w rankingu marek o najlepszej reputacji miesięcznika ”Forbes”

W najnowszym numerze miesięcznika ”Forbes” (Axel Springer Polska) w rankingu reputacji marek konsumenckich Premium Brand pierwsze miejsce zajęła telewizja TVN.

Ranking opublikowano przy raporcie ”Marki w Polsce 2007”. Za TVN-em w pierwszej piętnastce klasyfikacji generalnej uplasowały się: E.Wedel, Nivea, Sony, Danone, Panasonic, Żywiec, Nokia, Polsat, Volkswagen, Winiary, Radio Zet, Tyskie Gronie, Zelmer i Dove Kosmetyki. W klasyfikacji marek medialnych w pierwszej dziesiątce znalazły się kolejno: TVN, Polsat, Radio Zet, RMF FM, TVP, Discovery Channel, ”Rzeczpospolita”, ”Newsweek”, ”Gazeta Wyborcza” i Pkt.pl.

(SK, 01.06.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.