Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 01, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Linie lotnicze Brussels Airlines promowane w Polsce

Belgijskie linie lotnicze Brussels Airlines po raz pierwszy realizują kampanię reklamową w Polsce.

Celem jest upowszechnienie logo i nazwy firmy (Brussels Airlines to dawne linie Sn Brussels) i wypromowanie wszystkich kierunków lotów. Reklamy pod hasłami: ”Mniej złotych, więcej Europy” oraz ”Bruksela – drzwi do Europy i Afryki”, zamówiono w prasie (”Gazeta Wyborcza”, ”Rzeczpospolita”, ”Newsweek Polska”, ”Wprost”, ”Polityka”) i w Internecie (Onet.pl, Wirtualna Polska, portale tematyczne). Wsparciem dla nich jest kampania na nośnikach reklamy zewnętrznej, w tym także na pojazdach komunikacji miejskiej - w Warszawie i Krakowie. Kreację przygotowała agencja reklamowa Initiative z siedzibą w Brukseli. Pierwszy etap zakończy się na przełomie czerwca i lipca, ostatni – w grudniu br.

(DOK, 01.06.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.