Dział: PRASA

Dodano: Maj 31, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Bonnier Business Polska powołał dział nowych projektów

W Bonnier Business Polska (wydawca m.in. ”Pulsu Biznesu”) powstał dział nowych projektów i magazynów konsumenckich.

Jego dyrektorem został Malek Sano, dotychczasowy dyrektor biura reklamy ”PB”. Nowy dział jest na razie odpowiedzialny za sprzedaż powierzchni reklamowej i wydawanie m.in. comiesięcznego dodatku ”PB” - ”Business Class”, a także magazynów na zamówienie. Malek Sano wraz z zespołem ma za zadanie rozwinąć ten ostatni segment. Do czasu zatrudnienia nowego dyrektora biura reklamy jego pracami kieruje Arkadiusz Dawid, prezes Bonnier Business Polska.

(SK, 31.05.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.