Jeden "Sukces" od czerwca
31.05.2007, 08:22
Czerwcowe wydanie miesięcznika "Sukces" (Multico-Press) ukazało się dzisiaj w odmienionej formule – jako jeden magazyn dla kobiet i mężczyzn.
Dotychczas były to dwa oddzielne grzbiety. – Pozostajemy magazynem typu people, a w przypadku tego segmentu nie ma uzasadnienia dla takich podziałów. Zdecydowaliśmy się na scalenie obydwu grzbietów i ich ujednolicenie, kierując się badaniami czytelnictwa. Wynika z nich, że ”Sukces” czytany jest przez około 60 procent kobiet i około 40 procent mężczyzn – tłumaczy Barbara Stanisławczyk, redaktor naczelna pisma. Zmieniły się layout i kompozycja miesięcznika. Magazyn ma teraz 176 stron (dotychczas grzbiet damski miał 112 stron, a męski – 96) i kosztuje o dwa złote mniej – 6,90 zł (dotychczas cena obu grzbietów wynosiła 8,90 zł). Do części ”Sukcesu” dołączany będzie film na płycie DVD, który zwiększy cenę pisma do 9,90 zł. Czerwcowe wydanie ukazało się w nakładzie 120 tys. egz. (dotychczas każdy z grzbietów miał po 90 tys. egz.). Wydaniu ”Sukcesu” w nowej formule towarzyszy kampania w telewizji ogólnopolskiej (TVN 24, Polsat, Canal+, Kuchnia.tv, Zone Club, Zone Europe, Zone Reality) i ogólnopolskich stacjach radiowych (Radio Zet, Radio PiN 102 FM, Radio WAWa), a także we wspólnym paśmie TVP 2 i TVP 3 oraz regionalnych rozgłośniach radiowych. Promocja obejmie też punkty sprzedaży sieci Empik oraz Inmedio. Kreacją kampanii i zakupem mediów zajęło się wydawnictwo we własnym zakresie. Średnia sprzedaż ogółem miesięcznika w ub.r. wyniosła 37 974 egz. (dane ZKDP).(AW, 31.05.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










