Rusza ósma edycja Effie
31.05.2007, 08:22
Do 29 czerwca agencje reklamowe i domy mediowe mogą zgłaszać prace do ósmej edycji konkursu Effie 2007, oceniającego efektywność kampanii reklamowych.
Zgłoszone przez agencje reklamowe i domy mediowe prace będą oceniane w 11 kategoriach. Tegoroczną nowością jest powołanie do oceny prac agencji innego składu jury do każdej kategorii. Tak więc jury reklamowe będzie się składało z 11 grup eksperckich, w których skład wejdą reklamodawcy, przedstawiciele agencji, sprzedaży, domów mediowych, mediów, naukowcy i konsultanci. Prace domów mediowych ocenią trzy grupy eksperckie. Jury będzie pracowało w dwóch turach. Od 16 lipca przez miesiąc jury online wybierze krótką listę prac. Następnie 7 i 10 września jurorzy przyznają nagrody. Prace otrzymują punkty. 50–64 punktów oznacza nominację, prace, które zdobędą 65–70 punktów zostaną nagrodzone brązem, 70-85 srebrem, 85–100 złotem. Kampania o najwyższej liczbie zgromadzonych punktów otrzyma Grand Prix. Uroczysta gala, na której rozdane zostaną nagrody, odbędzie się 22 października.(MAZ, 31.05.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










