Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 31, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Rusza ósma edycja Effie

Do 29 czerwca agencje reklamowe i domy mediowe mogą zgłaszać prace do ósmej edycji konkursu Effie 2007, oceniającego efektywność kampanii reklamowych.

Zgłoszone przez agencje reklamowe i domy mediowe prace będą oceniane w 11 kategoriach. Tegoroczną nowością jest powołanie do oceny prac agencji innego składu jury do każdej kategorii. Tak więc jury reklamowe będzie się składało z 11 grup eksperckich, w których skład wejdą reklamodawcy, przedstawiciele agencji, sprzedaży, domów mediowych, mediów, naukowcy i konsultanci. Prace domów mediowych ocenią trzy grupy eksperckie. Jury będzie pracowało w dwóch turach. Od 16 lipca przez miesiąc jury online wybierze krótką listę prac. Następnie 7 i 10 września jurorzy przyznają nagrody. Prace otrzymują punkty. 50–64 punktów oznacza nominację, prace, które zdobędą 65–70 punktów zostaną nagrodzone brązem, 70-85 srebrem, 85–100 złotem. Kampania o najwyższej liczbie zgromadzonych punktów otrzyma Grand Prix. Uroczysta gala, na której rozdane zostaną nagrody, odbędzie się 22 października.

(MAZ, 31.05.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.