Zbliża się debiut giełdowy K2 Internet
31.05.2007, 08:22
Na przełomie trzeciego i czwartego kwartału br. agencja interaktywna K2 Internet SA ma zadebiutować na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Będzie pierwszą w Polsce firmą marketingowo-technologiczną notowaną na giełdzie. Wczoraj K2 Internet złożyła prospekt emisyjny w Komisji Nadzoru Finansowego.
Przedstawiciele spółki nie informują, na co chcą przeznaczyć pieniądze z emisji akcji. Janusz Żebrowski, prezes zarządu K2 Internet, uzasadnia, że bycie firmą publiczną ułatwi obsługę i pozyskiwanie dużych klientów. Żebrowski nie wyklucza, że K2 będzie przejmować z rynku mniejsze podmioty. Właściciele K2 chcą do 2010 roku zbudować kilkusetosobową firmę specjalizującą się w realizacji dużych projektów interaktywnych. W ub.r. firma osiągnęła prawie 16 mln zł przychodów i zysk netto 1,1 mln zł. Akcjonariuszami spółki są m.in. fundusz venture capital BMP AG (42,6 proc.), Michał Lach, przewodniczący rady nadzorczej (29,1 proc.), kluczowi pracownicy (12,9 proc.) i Janusz Żebrowski, prezes zarządu (12 proc.). K2 Internet obsługuje m.in. firmy: Coca-Cola Poland Services, Ikea Polska, Michelin Polska SA i Nokia Polska.(TW, 31.05.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










