Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 30, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Saturn prowadzi kampanię teaserową

Media Saturn Holding Polska prowadzi kampanię teaserową sieci sklepów Saturn. Kampania poprzedza otwarcie sklepu na warszawskim Targówku.

Na ok. 330 nośnikach reklamy zewnętrznej w Warszawie widoczne są reklamy z hasłami na niebieskim tle: ”Zuza, nie bądź żyła”, ”Krzysiek, nie bądź sęp” i ”Olek, nie bądź kutwa”. Kampania obejmuje także prasę. Rozwiązanie teasera ma nastąpić w pierwszej połowie czerwca, ale przedstawiciele Media Saturn Holding Polska nie zdradzają szczegółów dalszych działań reklamowych. W lutym br. przetarg na agencję reklamową do obsługi strategiczno-kreatywnej marki na rynku polskim wygrała Young & Rubicam.

(TW, 30.05.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.