Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 30, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agencja BBDO Warszawa promuje model Jeep Compass

”Miasto będzie pod wrażeniem” – pod takim hasłem Daimler Automotive Polska promuje nowy model Jeep Compass.

Reklamy zamówiono w portalach: Onet.pl, Gazeta.pl, Tlen.pl, Wirtualna Polska. Ich kreację przygotowano za granicą - za ich adaptację odpowiada agencja reklamowa BBDO Warszawa. Media zaplanował i kupił dom mediowy Mediaedge:cia. Kampania potrwa do 18 czerwca.

(DOK, 30.05.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.