Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 30, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Fiat w nowej odsłonie kampanii Leo Burnett

Rozpoczęła się kampania Fiata Grande Punto Estiva (Fiat Auto Poland).

Reklamy pod hasłem ”Chłodzi, kiedy grzejesz” zamówiono w prasie (m.in. ”Gazeta Wyborcza”, ”Dziennik”) i radiu (Radio Zet, RMF FM). Niewykluczone, że kampania realizowana będzie także w telewizji. Trwa planowanie mediów, za które odpowiedzialny jest dom mediowy Starcom. Kreację przygotowała agencja reklamowa Leo Burnett. Kampania ma potrwać do końca czerwca.

(DOK, 30.05.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.