Dział: INTERNET

Dodano: Maj 30, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

ITV w monitoringu AGB Nielsen Media Research

Od 1 czerwca br. instytut badawczy AGB Nielsen Media Research będzie prowadził monitoring programowo-spotowy kanału telewizyjnego ITV.

ITV chce dzięki monitoringowi zwiększyć wpływy reklamowe. Od stycznia sprzedażą czasu reklamowego na antenie stacji zajmuje się firma Media 5, obsługująca także kanały Tele 5 i Polonia 1. Telewizja ITV emituje programy rozrywkowe adresowane do widzów w wieku 16-29 lat, w których mogą oni aktywnie uczestniczyć za pośrednictwem m.in. SMS-ów wyświetlanych na ekranie. Stacja jest dostępna na platformach cyfrowych: Cyfra+, Cyfrowy Polsat i N oraz w sieciach kablowych.

(AG, 30.05.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.