Kampania promocyjna festiwalu w Opolu
30.05.2007, 08:16
4 czerwca rozpocznie się kampania promocyjna organizowanego przez Telewizję Polską festiwalu w Opolu.
Kampania obejmie prasę telewizyjną i kobiecą (”Gazeta Telewizyjna”, ”Wysokie Obcasy”, ”Fakt TV”, ”Telemagazyn”, ”Przyjaciółka”, ”Życie na Gorąco”, ”Pani Domu”, ”Tele Tydzień”), rozgłośnie radiowe (Radio Zet i RMF FM) oraz nośniki reklamy zewnętrznej (billboardy i citylighty w największych miastach w Polsce). Kampania potrwa do 17 czerwca i będzie wsparta autopromocją w TVP 1. Kreację przygotowała firma CAM Media. Za zakup mediów odpowiada biuro marketingu i promocji TVP. Festiwal w Opolu odbędzie się w dniach 15-17 czerwca.(RUT, 30.05.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










