Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 30, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Powstał kodeks praktyk reklamowych w nowych mediach

Klub Nowych Mediów w ramach Stowarzyszenia Agencji Reklamowych opracował kodeks dobrych praktyk reklamowych w nowych mediach.

Dokument o nazwie ”Dobre praktyki” powstał po konsultacjach z agencjami reklamowymi działających w obszarze nowych mediów, ich emitentami oraz domami mediowymi. To zbiór założeń dotyczących standardów współpracy i wzajemnych obowiązków wszystkich podmiotów uczestniczących w procesie realizacji kampanii reklamowych w nowych mediach. Odpowiednie zapisy regulują proces briefowania agencji i domu mediowego, czas przeznaczony na stworzenie konceptów kreatywnych, model testowania poprawności kreacji, odpowiedzialność stron, a także stosowanie jednolitych norm w zakresie standardów oprogramowania i specyfikacji technicznej. Kodeks wkrótce będzie dostępny na stronie SAR-u (www.sar.org.pl). Klub Nowych Mediów powstał przy SAR-ze w ub.r. Zrzesza przedstawicieli agencji reklamowych i domów mediowych.

(MŁ, 30.05.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.