Powstał kodeks praktyk reklamowych w nowych mediach
30.05.2007, 08:13
Klub Nowych Mediów w ramach Stowarzyszenia Agencji Reklamowych opracował kodeks dobrych praktyk reklamowych w nowych mediach.
Dokument o nazwie ”Dobre praktyki” powstał po konsultacjach z agencjami reklamowymi działających w obszarze nowych mediów, ich emitentami oraz domami mediowymi. To zbiór założeń dotyczących standardów współpracy i wzajemnych obowiązków wszystkich podmiotów uczestniczących w procesie realizacji kampanii reklamowych w nowych mediach. Odpowiednie zapisy regulują proces briefowania agencji i domu mediowego, czas przeznaczony na stworzenie konceptów kreatywnych, model testowania poprawności kreacji, odpowiedzialność stron, a także stosowanie jednolitych norm w zakresie standardów oprogramowania i specyfikacji technicznej. Kodeks wkrótce będzie dostępny na stronie SAR-u (www.sar.org.pl). Klub Nowych Mediów powstał przy SAR-ze w ub.r. Zrzesza przedstawicieli agencji reklamowych i domów mediowych.(MŁ, 30.05.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










