Trzy agencje PR rekomendowane zarządowi do obsługi marki Play
30.05.2007, 08:09
Walk & Talk (część agencji Walk Group), Star PR oraz Image House zostaną dziś przedstawione zarządowi firmy P4 - operatora marki Play – do rozpoczęcia współpracy w zakresie działań PR.
Agencje zostały wybrane w przetargu na wsparcie działań media relations i działań społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR). Dziś zarząd ma zadecydować o szczegółach współpracy z agencjami. Według wstępnych ustaleń Play chce wybrać agencję wiodącą i agencję realizującą projekty regionalne, a także prowadzącą działania o charakterze lifestylowym. Do przetargu zostały zaproszone jeszcze: Ciszewski PR, Partner of Promotion, Sigma International (Poland) (nie wzięła udziału ze względu na krótki czas przygotowania prezentacji) i Victoria Promotion.(PS, 30.05.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










