Kampania Polskich Linii Lotniczych LOT
28.05.2007, 08:11
Rozpoczęła się kampania Polskich Linii Lotniczych LOT promująca 17 europejskich połączeń przewoźnika, w tym m.in. do: Paryża, Madrytu, Wenecji, Wiednia i Berlina.
Reklamy pod hasłem ”Poleć sobie i innym! Latem loty już od 149 zł” zamówiono w telewizji (TVP, TVN, TVN 24, TVN Siedem, TV 4, Canal+, Discovery), prasie (m.in. ”Rzeczpospolita”, ”Dziennik”, ”Newsweek Polska”, ”Przekrój”) i Internecie (Onet.pl, Gazeta.pl oraz portale tematyczne). Za kreację odpowiada agencja McCann Erickson, za działania w Internecie - MRM Worldwide, a postprodukcję - Platige Image. Media zaplanował i kupił Universal McCann. Kampania potrwa do 17 czerwca.(DOK, 28.05.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










