Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 28, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kampania Polskich Linii Lotniczych LOT

Rozpoczęła się kampania Polskich Linii Lotniczych LOT promująca 17 europejskich połączeń przewoźnika, w tym m.in. do: Paryża, Madrytu, Wenecji, Wiednia i Berlina.

Reklamy pod hasłem ”Poleć sobie i innym! Latem loty już od 149 zł” zamówiono w telewizji (TVP, TVN, TVN 24, TVN Siedem, TV 4, Canal+, Discovery), prasie (m.in. ”Rzeczpospolita”, ”Dziennik”, ”Newsweek Polska”, ”Przekrój”) i Internecie (Onet.pl, Gazeta.pl oraz portale tematyczne). Za kreację odpowiada agencja McCann Erickson, za działania w Internecie - MRM Worldwide, a postprodukcję - Platige Image. Media zaplanował i kupił Universal McCann. Kampania potrwa do 17 czerwca.

(DOK, 28.05.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.