Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 25, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wystartowała kampania ”Ładnie zgrana oferta” sieci Play

Trwająca od dziś kampania ”Ładnie zgrana oferta” sieci komórkowej Play podkreśla, że korzyści płynące z oferty abonamentowej i pre-paid są takie same.

W spocie reklamowym symbolizują to pływaczki synchroniczne, które w biało-fioletowych strojach tworzą artystyczne układy dające efekt kalejdoskopu. Reklamując równie niskie stawki do wszystkich sieci, dodatkowe złotówki i minuty gratis oraz MMS-y w cenie SMS-ów, lektor mówi, że ”w Play zabawa polega na tym, że na kartę i w abonamencie wszystko jest identycznie pięknie zgrane”. Motyw kalejdoskopu ułożonego z pływaczek synchronicznych jest wykorzystany również w prasie. Kreację przygotowała agencja reklamowa Brain, a media zaplanował Guideline.

(TW, 25.05.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.