Wystartowała kampania ”Ładnie zgrana oferta” sieci Play
25.05.2007, 08:20
Trwająca od dziś kampania ”Ładnie zgrana oferta” sieci komórkowej Play podkreśla, że korzyści płynące z oferty abonamentowej i pre-paid są takie same.
W spocie reklamowym symbolizują to pływaczki synchroniczne, które w biało-fioletowych strojach tworzą artystyczne układy dające efekt kalejdoskopu. Reklamując równie niskie stawki do wszystkich sieci, dodatkowe złotówki i minuty gratis oraz MMS-y w cenie SMS-ów, lektor mówi, że ”w Play zabawa polega na tym, że na kartę i w abonamencie wszystko jest identycznie pięknie zgrane”. Motyw kalejdoskopu ułożonego z pływaczek synchronicznych jest wykorzystany również w prasie. Kreację przygotowała agencja reklamowa Brain, a media zaplanował Guideline.(TW, 25.05.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










