Dział: PRASA

Dodano: Maj 25, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kampania promocyjna dodatku ekonomicznego ”Dziennika”

Do końca maja potrwa kampania promocyjna codziennego dodatku ekonomicznego ”Dziennika” (Axel Springer Polska) – ”The Wall Street Journal Polska”.

Kampania prowadzona jest w stacjach telewizyjnych (TVP 1, TVP 2, TVN, TVN 24, Polsat) i rozgłośniach radiowych (Radio Zet, RMF FM, Program III Polskiego Radia, Tok FM, Radio PiN 102 FM). Za kreację odpowiada Team One, a za zakup mediów – MediaCom Warszawa.

(SK, 25.05.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.