”Polityka”: konkurs na Antysłowo i kolejny ”Pomocnik Psychologiczny”
23.05.2007, 08:17
Redakcja tygodnika ”Polityka” (”Polityka” Spółdzielnia Pracy) w dzisiejszym wydaniu ogłosiła konkurs dla czytelników na Antysłowo IV RP.
Jego celem jest pokazanie, jak w życiu publicznym manipuluje się słowami, zafałszowuje ich pierwotne znaczenie i co kryje się m.in. za słowami ”układ”, ”lumpenliberał” czy ”odzyskiwanie państwa”. Propozycje można przesyłać listownie, pocztą elektroniczną lub SMS-em do 15 czerwca. Nominowane słowa, które najbardziej godzą w logikę i zasady społecznej komunikacji, zostaną opublikowane na stronie tygodnika, a następnie poddane pod głosowanie internautów. W jego wyniku zostanie wyłoniona dziesiątka słów finałowych. Zwycięzcę wybierze jury złożone z językoznawców. Dzisiejszy numer ”Polityki” ukazał się z drugim w tym roku dodatkiem ”Pomocnik Psychologiczny”. Ma on 44 strony i zatytułowany jest ”Szczęście w nieszczęściu. O kulturze smutku i pożytkach z optymizmu”. Powstał pod redakcją Ewy Wilk. Wydanie ”Polityki” z ”Pomocnikiem Psychologicznym” wspiera kampania w telewizji (TVN, TVN 24), radiu (Tok FM, RMF FM, Program III Polskiego Radia), Internecie (Onet.pl, Gazeta.pl, Wirtualna Polska, Polityka.pl), prasie (”Forum”) oraz w wybranych punktach sprzedaży. Za kreację spotu telewizyjnego odpowiada agencja reklamowa Adah Advertising, a za zakup mediów – dom mediowy Starcom. Średnia sprzedaż ogółem tygodnika w pierwszym kwartale tego roku wyniosła 161 717 egz. (dane ZKDP).(AW, 23.05.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










