Lektor z francuskim akcentem, ale nie Pascal Brodnicki w spotach BGŻ
22.05.2007, 11:00
W radiowych spotach Banku BGŻ o ofercie tego banku, skierowanej do małych i średnich firm, informuje lektor z francuskim akcentem. Słuchając reklamy, nie sposób nie skojarzyć głosu z Pascalem Brodnickim z programu "Pascal: po prostu gotuj".
Lektor mówi do słuchaczy m.in.: ”Zaprezentuję państwu przepis na dwa melony. Dwa melony kroimy z użyciem noża. Dwa melony pożyczamy z Banku BGŻ”. Jak zapewnia Aleksandra Myczkowska, rzeczniczka prasowa BGŻ, nie jest to Pascal Brodnicki, którego do promocji marki Knorr zaangażował koncern Unilever Polska. - Chcieliśmy w ten sposób wyróżnić naszą reklamę spośród innych spotów radiowych – wyjaśnia Myczkowska. Dodaje, że dwa owoce melona pojawiają się w pozostałych reklamach, a jedno z haseł kampanii brzmi: ”Dwa melony dla twojej firmy”. Melony symbolizują dwa mln zł – maksymalną kwotę, jaką można uzyskać, korzystając z pożyczki zabezpieczonej hipoteką w Banku BGŻ. Oprócz tej pożyczki promowane są kredyt Ekspres Linia do 300 tys. zł i finansowanie inwestycji bez biznesplanu do 350 tys. zł. Działania, które obejmują prasę, radio, telewizję, nośniki reklamy zewnętrznej i portale internetowe, potrwają do 15 czerwca. Kreacja została przygotowana przez agencję reklamową McCann Erickson. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Optimum Media OMD.(MŁ, 22.05.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










