Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 22, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W reklamach Freeq firma podkreśla, że jest to piwo dla kobiet

Przygotowana przez Grey Worldwide Warszawa i Zenithmedia nowa kampania owocowego piwa Freeq (Grupa Żywiec) trwa w telewizji.

W 30-sekundowym spocie, na podzielonym na dwie części ekranie, pokazane są dwie kobiety. Mają one inne zainteresowania i marzenia, ale piją to samo piwo – Freeq. Kampania zostanie wsparta działaniami BTL.

(MAZ, 22.05.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.