Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 22, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kawa Nestlé Caro reklamowana w telewizji

Od wczoraj trwa przygotowana przez Publicis telewizyjna kampania kawy zbożowej Nestlé Caro (Nestlé Polska SA).

30-sekundowy spot pt. ”Naśladowanie” emitowany jest w TVP, TVN-ie, TVN Siedem, Polsacie i Discovery. Celem kampanii jest podkreślenie, że Caro to kawa dla całej rodziny, mogą ją bowiem pić także dzieci. Media zaplanował i kupił Mediaedge:cia.

(MAZ, 22.05.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.