W lutym wzrosła sprzedaż pism dla biznesmenów, spadła "CKM-u" i "Playboya"
W lutym br. miesięczniki biznesowe sprzedawały się lepiej niż w tym miesiącu 2006 roku. Spadła sprzedaż pism lifestylowych dla mężczyzn – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Wśród pism biznesowych w lutym br. najwyższą średnią sprzedaż ogółem zanotowała polska edycja miesięcznika ”Forbes” (Axel Springer Polska) – 41 731 egz. (wzrost o 6,43 proc. w porównaniu z lutym 2006 r.), a ”Manager Magazin” (Wydawnictwo Infor Manager) osiągnął wynik 29 599 egz. (wzrost o 52,09 proc.). Sprzedaż ogółem miesięcznika ”CKM” (Marquard Media Polska) w lutym 2007 roku wyniosła 76 525 egz. (spadek o 1,56 proc.), a ”Playboya” (ten sam wydawca) – 54 798 egz. (spadek o 32,69 proc.). W raportach ZKDP-u za luty brak danych o sprzedaży ogółem polskiej edycji ”Men’s Health” (Motor-Presse Polska). Shoppingowy miesięcznik dla mężczyzn ”Logo” (Agora SA) w lutym miał sprzedaż ogółem na poziomie 67 219 egz. (magazyn do lutego 2006 roku był kwartalnikiem).(AW, 21.05.2007)










