Coca-Cola promuje nowy smak Fanty
21.05.2007, 08:17
Coca-Cola Poland Services wprowadziła na rynek limitowaną serię Fanta Pineapple o smaku ananasowym.
Napój będzie sprzedawany w sezonie letnim. Jego wprowadzenie na rynek jest wspierane kampanią reklamową. Spot do połowy czerwca będzie emitowany w Polsacie, TVN-ie, TVN Siedem, Viva Polska, MTV Polska. Prowadzona jest równolegle kampania online, m.in. zmieniono serwis fanta.pl (internauci mogą wziąć udział w konkursie i wygrać wycieczkę na Jamajkę). Promocja Fanta Pineapple będzie się odbywała również w sklepach na terenie całego kraju. Podczas wakacji (27 czerwca – 31 sierpnia) na plażach w nadmorskich miejscowościach (m.in. Międzyzdroje, Mielno, Kołobrzeg, Władysławowo, Chałupy, Jastarnia, Gdynia, Sopot) będą realizowane eventy połączone z promocjami. Przewidziano też konkursy w mediach regionalnych. Kampanię realizują Gruppa66 Ogilvy, Starcom i K2 Interent.(MŁ, 21.05.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










