31 maja zmiana częstotliwości programów Polskiego Radia
21.05.2007, 08:16
W nocy z 30 na 31 maja trzy anteny Polskiego Radia zaczną nadawać na nowych częstotliwościach. Zmianę wspiera kampania informacyjna.
Polskie Radio na wszystkich swoich antenach będzie informować słuchaczy o zachodzących zmianach. Ponadto trzy anteny, których dotyczy zmiana częstotliwości, przeprowadzą specjalne kampanie informacyjne w prasie i Internecie. Dodatkowo do ogólnopolskich dzienników (”Gazeta Wyborcza”, ”Fakt”, ”Dziennik”) zostaną dołączone inserty z mapami nowych częstotliwości. Kreacje ogłoszeń prasowych dla Programu I przygotowała agencja reklamowa Soda, dla Programu II - Paweł Miszewski (plastyk Akademii Sztuk Pięknych), a dla Radia Bis - agencja reklamowa Opus B. Polskie Radio uruchomi też systemy informacyjne dla słuchaczy: wyszukiwarkę nowych częstotliwości na stronie internetowej (polskieradio.pl/częstotliwości), informację telefoniczną, infolinię, system SMS-owy (po wysłaniu SMS-a z nazwą konkretnej anteny zwrotnie słuchacz otrzyma częstotliwość dla miejsca, z którego wysłano wiadomość). Optymalizacja sieci nadawczych Polskiego Radia ma spowodować, że Jedynka na falach UKF docierać będzie do 91 proc. ludności Polski (obecnie 55,9 proc.), bo przejmie część częstotliwości Radia Bis i Dwójki, których zasięg się zmniejszy. Częstotliwości Programu III nie zmienią się. Jednocześnie Polskie Radio odkoduje emisję satelitarną wszystkich nadawanych programów.(KRZ, 21.05.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










