Toni Hyyryläinen przekonuje do kredytu hipotecznego Nordea
Rozpoczął się drugi etap kampanii reklamowej Nordea Bank Polska z udziałem znanego z programu telewizyjnego ”Europa da się lubić” Fina Toniego Hyyryläinena.
Tym razem Toni Hyyryläinen zachęca do skorzystania z nowych rozwiązań kredytowych na mieszkanie - Nordea Habitat. Reklamy informują o wydłużonym do 45 lat okresie kredytowania, możliwości spłacania zadłużenia aż do wieku 100 lat i niskich ratach. Spoty emitowane są m.in. w TVN 24, Discovery Channel i Animal Planet. W kampanii wykorzystano też prasę (”Gazeta Wyborcza” i wybrane dzienniki lokalne) oraz Internet (mailing i reklama w wyszukiwarce Google). Kampania, która potrwa do czerwca, wsparta jest działaniami z zakresu marketingu bezpośredniego. Autorką kreacji jest agencja Mediafocus. Reżyserem spotu jest Piotr Rzepliński, a spot wyprodukował dom produkcyjny Papaya Films. Media zaplanował i zakupił MPG.(MŁ, 18.05.2007)










