Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 17, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Just i Starcom przygotowały kampanię past Lisnera

Pod hasłem ”Pastelove kanapki” rozpocznie się w czerwcu kampania past rybnych Pastelle (Lisner Polska).

Akcja skierowana będzie do kobiet w wieku 20-45 lat, mieszkających w miastach liczących powyżej 50 tys. mieszkańców. Celem kampanii jest zwiększenie znajomości produktów oraz zbudowanie pozytywnego wizerunku marki. Reklamy ukażą się w prasie kobiecej oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej w całej Polsce. Kreację przygotowała agencja reklamowa Just. Media zaplanował i kupił dom mediowy Starcom.

(DOK, 17.05.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.