Manager Magazin Verlagsgesellschaft jedynym udziałowcem Infor Manager
Manager Magazin Verlagsgesellschaft, większościowy udziałowiec Wydawnictwa Infor Manager (75 proc. udziałów), wydającego polską edycję miesięcznika ”Manager Magazin”, kupi pozostałe udziały od Grupy Wydawniczej Infor SA.
Decyzja o sprzedaży wiąże się z planami rozwoju i porządkowaniem oferty Grupy Wydawniczej Infor SA. Wydawca rozważa wejście na giełdę oraz nowe projekty, w których byłby stuprocentowym udziałowcem. – Odsprzedanie udziałów w spółce Infor Manager, wydającej ”Manager Magazin”, jest przejawem realizowania strategii firmy. Zamierzamy być bardziej obecni w Internecie i rozwijać nowe projekty, ale w sytuacji, gdy jesteśmy ich właścicielem lub dominującym udziałowcem – mówi Marcin Malinowski, dyrektor biura komunikacji Grupy Wydawniczej Infor SA. Spółka Manager Magazin Verlagsgesellschaft dobrze ocenia wyniki polskiej edycji pisma – sprzedaż egzemplarzową, prenumeratę, a także wpływy reklamowe i wizerunek czasopisma. Obie strony zapowiadają dalsze współdziałanie w zakresie dystrybucji, marketingu, organizacji eventów oraz współpracę między ”Manager Magazin” a “Gazetą Prawną” i innymi tytułami Grupy Infor. Średnia sprzedaż ogółem miesięcznika ”Manager Magazin” w ub.r. wyniosła 24 424 egz. (dane ZKDP).(AW, 17.05.2007)










