Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Maj 16, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVN ogłasza wyniki finansowe i przygotowuje duży projekt

W pierwszym kwartale 2007 roku przychody Grupy TVN wyniosły 329 mln zł. To o 39 proc. więcej niż w tym samym okresie ub.r. Za miesiąc spółka może podjąć decyzję o uruchomieniu dużego projektu.

Na wtorkowej konferencji prasowej zarząd TVN-u przedstawił wyniki finansowe. Wskaźnik EBITDA wzrósł w pierwszym kwartale 2007 roku do 112 mln zł (o 43 proc.). Zysk netto spółki spadł do 47 mln zł (o 4 proc.). Mimo to spółka podtrzymała prognozy na 2007 rok, zakładające m.in. wzrost przychodów o 23-26 proc. - To są nadal bardzo dobre wyniki operacyjne. Nie sądzę, żeby TVN miał problemy ze zrealizowaniem prognozy finansowej na ten rok – uważa Sobiesław Pająk, analityk CDM Pekao SA. TVN, główny kanał grupy, zanotował spadek oglądalności całodobowej w swojej grupie docelowej z 24,6 proc. do 22,1 proc., tracąc przy tym pozycję lidera wśród stacji komercyjnych na rzecz Polsatu. Polsat w styczniu zaczął wprowadzać nowości programowe. - Wynik osiągnięty przez konkurencję jest wynikiem PR. Oglądalność była niższa, ponieważ nie inwestowaliśmy w program poza sezonem, kiedy wpływy z reklam są mniejsze. Na tym zawsze polegała nasza strategia – uważa Piotr Walter, prezes zarządu TVN. Jesienią stacja zamierza wprowadzić nowości do oferty programowej, by powalczyć o pozycję lidera oglądalności wśród kanałów komercyjnych. Będzie kontynuowana emisja sprawdzonych programów – w tym ”Tańca z gwiazdami”. Jednak szósta edycja tego programu będzie prawdopodobnie ostatnią. Spółka poza przygotowywaniem się do uruchomienia kanału o tematyce biznesowej – Biznes TVN, może w ciągu miesiąca podjąć decyzję o wprowadzeniu jeszcze jednego dużego projektu. - Rynek jest bardzo dynamiczny, kanały tematyczne to nie jest jedyna rzecz, która chodzi nam po głowie. Na pewno nie będzie to inwestycja na miarę przejęcia Onetu, ale będzie to projekt znaczący – podkreślił Walter. Nie chciał zdradzić żadnych szczegółów.

(AG, 16.05.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.