Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 15, 2007

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Marka Szczecin ma powstać w 2008 roku

Szczecin ogłosił przetarg na opracowanie koncepcji wizerunkowej miasta za 500 tys. zł.

Firma wyłoniona w przetargu będzie odpowiedzialna m.in. za określenie strategii marki miasta oraz zaprojektowanie jego systemu identyfikacji wizualnej. Przetarg będzie prowadzony dwuetapowo. Na lipiec zaplanowano negocjacje z firmami, które mają doświadczenie w budowaniu strategii marek, a na sierpień przegląd ofert. Urząd Miasta Szczecina planuje, że ostateczna umowa powinna być podpisana do końca sierpnia br. Wdrożenie strategii ma się rozpocząć w 2008 roku. Koszty to 500 tys. zł. Zainteresowane firmy mogą się zgłaszać do Urzędu Miasta do 1 czerwca.

(DOK, 15.05.2007)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.