”Świat Kobiety” liderem sprzedaży wśród miesięczników poradnikowych w lutym
15.05.2007, 08:12
Wśród miesięczników poradnikowych dla kobiet trzy tytuły miały w lutym br. niższą sprzedaż ogółem w porównaniu z tym miesiącem 2006 roku. Lepiej sprzedawały się tylko ”Poradnik Domowy” (Agora SA) i ”Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer) – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
W lutym br. pozycję lidera zajął ”Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer) ze sprzedażą ogółem 469 956 egz. (wzrost o 3,07 proc. w porównaniu z lutym ub.r.). Tytuł ten awansował z trzeciej pozycji w lutym 2006 roku. Drugi jest miesięcznik ”Dobre Rady” (Hachette Filipacchi Burda Polska) – 455 637 egz. (spadek o 2,9 proc.), trzeci ”Poradnik Domowy” (Agora SA) – 429 229 egz. (wzrost o 3,77 proc.), a czwarty – ”Olivia” (Axel Springer Polska) – 390 739 egz. (spadek o 2,86 proc.). ”Claudia” (G+J Polska) ze sprzedażą ogółem 356 046 egz. zanotowała największy spadek w grupie - o 22,88 proc.(AW, 15.05.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










