Rozstrzygnięto II edycję konkursu ”Bramy Kraju”
14.05.2007, 08:44
Warszawa dostała główną nagrodę za najlepszy system informacji miejskiej w II edycji konkursu ”Bramy Kraju”, realizowanego przez firmę reklamy zewnętrznej AMS SA.
Jury przyznało Warszawie główną nagrodę – kampanię reklamową wartości 150 tys. zł na nośnikach AMS-u – ponieważ uznało, że jej ”czytelny, wyrazisty projekt oparty na wszechstronnej analizie struktury miasta wyznacza standardy porządkowania przestrzeni miejskiej”. W tej samej kategorii (najlepsza realizacja SIM) dodatkową nagrodę dostał Gdańsk, ponieważ jego projekt jest ”spójny, doskonale wkomponowany w obraz miasta i trójjęzyczny – uwzględniający wielokulturowość Gdańska”. Gdańsk będzie mógł przeprowadzić na nośnikach AMS-u kampanię reklamową wartości 120 tys. zł. W kategorii najlepsza koncepcja SIM nagrodę (20 tys. zł na realizację projektu) dostało Opoczno, a wyróżniony został system informacji turystycznej Podkowy Leśnej. Za najlepsze wykorzystanie w promocji unikalnej cechy miasta (kategoria najlepsze wykorzystanie USP w promocji) nagrodzono miasto Kórnik. ”Bramy Kraju” to program poświęcony promocji marketingowej miast i regionów skierowany przede wszystkim do samorządów miejskich. Pierwsza edycja była poświęcona konstrukcjom ustawianym przy drogach dojazdowych do miast (tzw. witaczom).(TW, 14.05.2007)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










